Правила обміну та повернення товарів - FMA Україна
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки, відповідно до Закону «Про захист прав споживача».
Повернення / Обмін товару проводиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим обміном на інший товар або відшкодуванням коштів покупцю.
Повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки, які роблять його використання неможливим або можливим не повною мірою для його цільового призначення. І цей недолік виник з вини виробника або через неправильне його зберігання на складі.
Придбаний товар обов'язково треба оглянути на пошті в присутності співробітника. При виявленні пошкодження/браку або недостачі товару зв'язатися з менеджером за телефоном 063 058-70-70. Якщо зв'язатися немає можливості, то зафіксувати на фото. В іншому випадку претензії щодо пошкоджень/браку чи недостачі не будуть прийматися.
Повернення товару належної якості за бажанням покупця
Обмін та повернення товару можливі протягом 14 днів з моменту покупки тільки у тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Процедура повернення товару належної та неналежної якості
Для повернення товару необхідно зв’язатись з менеджером за номером 063 058-70-70, заповнити google-форму та бланк повернення, який прийшов Вам разом з товаром.
Упакуйте товар. Якщо продукт складається із кількох частин, необхідно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.
Якщо ви придбали товар із подарунком під час повернення, потрібно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахувана із суми повернення.
Після отримання посилки з поверненням та проходження товаром відділу контролю якості наш менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами для підтвердження отримання товару та узгодження обміну/повернення.
Повернення коштів відбувається протягом 14 календарних днів з моменту подачі заявки на повернення.
Послугу з повернення товару належної якості оплачує клієнт.
Послугу з повернення товару неналежної якості оплачує продавець.